♥ Holgerspexet 2013

 
 
 
 
 
I fredags var jag och en kompis iväg och tittade på Holgerspexet 2013. Det handlade om drottning Kristina och jakten på drömprinsen. Eftersom jag aldrig tidigare varit på något spex, så visste jag inte alls vad jag hade att vänta mig. Hur som, så hade jag kameran redo i högsta hugg eftersom en annan vän var med på scenen - och självklart för att jag älskar att fota ;)
 
Det sjöngs låtar med egna, humoristiska texter och skådespelarna var verkligen superduktiga! En del tjejer spelade manliga karaktärer och killar spelade kvinnliga, vilket resulterade i en mycket underhållande show. Summa sumarum så var det AWESOME! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

hihhi va fina dom va!

Svar: Ja, eller hur! :D
Adine Lundahl

2013-11-26 @ 20:45:01
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Fotograf Annie

Jag var på spexet förra året tror jag, det var första gången för mig och det var jätteroligt :)

Kul att se bilder från årets spex :D

Svar: Aha, okej vad kul :) Ja, det var faktiskt väldigt bra och roligt! :D
Adine Lundahl

2013-11-28 @ 17:05:21
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0