♥ Dessi

 
 
 
Fotade denna härliga tjej i början på sommaren :)

Kommentarer
Postat av: Anna

En sak som är bra att tänka på när en fotograferar porträtt är att se till att ingen kroppsdel hamnar utanför bilden. På alla tre här ser du att det saknas armbåge på två av bilderna och en hand på den tredje. Det är fina bilder, men det blir väldigt fel och knasigt om en kapar av modellen sådär.

Svar: Jag är medveten om att det finns en så kallad "regel" som säger just detta, men samtidigt är det många professionella fotografer som väljer att strunta i det. I fallet om mina bilder så tycker jag inte att det stör (du får givetvis tycka det). För övrigt anser jag att man får fotografera och komponera precis hur man vill - inget är fel. Tack för din åsikt!
Adine Lundahl

2013-10-16 @ 09:03:28
URL: http://eksphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0