♥ Vinterns sista andetag

 
 
 
Hej på er ♥
 
För det första känner jag ett behov av att be om ursäkt för min frånvaro på bloggen. Det beror helt enkelt på att plugget har tagit upp mycket av min tid. Ibland gör det mig galen, eftersom veckorna bara försvinner... Och det är inte bara veckorna som försvunnit, utan vintern verkar vara över för i år. Fåglarna kvittrar vårsånger, och inte gör det mig något! Jag ser fram emot soliga vårdagar :) Gör inte ni?
 
Idag skrev jag tenta i litteraturhistoria och det handlade om 1800-talets litteratur. Igår när Tom förhörde mig så kändes det som att jag inte kunde någonting, vilket inte var särskilt uppmuntrande. Men så när jag satt och skrev så flöt det på och det kändes som att jag kunde precis allting! Mycket märkligt det där, hur det kan variera från dag till dag. Jag har visst mer kunskaper inom mig än jag tror :) Det är också alla hjärtans dag idag, så jag ska hem i helgen och fira pappa som också fyller år.
 
Vad ska ni göra i helgen?
 

Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Fantastiskt vacker bild med ljuvlig vinterstämning, något som verkligen inte finns ute nu! ;) Vad skönt att kunskapen gick åt det hållet. Genrepet ska ju gå lite knackigt för att premiären ska bli topp!

Hoppas du får en fin helg! Själv ska jag inte göra något särskilt...försöka få i gång datorn. Du är inte en lightroom/datorexpert för OM du är det får du gärna komma och hjälpa mig! ;)


Svar: Tack Anneli! Hehe, nä nu är vintern som bortblåst (eller bortsmält). Ja, det ska man inte klaga på ;) Eller hur, det är nog så det ska vara!


Tack detsamma! Jag ska fira pappa och sen får jag ta och hälsa på min bror - han har skaffat lägenhet! :D Nja, jag har ju inte lightroom, så det kan jag inte... Men datorer i övrigt med installationer osv är Tom expert på! Så vill du så kan vi komma någon kväll :) kram!
Adine Lundahl

2014-02-15 @ 04:25:07
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: VERONICA - modeblogg

Otroligt vacker bild! :) Kramar

Svar: Tusen tack! :)
Adine Lundahl

2014-02-17 @ 18:26:17
URL: http://glossfashion.com/vveronicas/
Postat av: Anneli - A'la Foto

Det har faktiskt löst sig nu som tur är! :) Men tack snälla för erbjudandet! :) Kram!

Svar: Okej, så bra! :) Det är lugnt. Kram!
Adine Lundahl

2014-02-21 @ 22:21:11
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Lina

Å vilken fin bild! :)

Svar: Tusen tack! <3
Adine Lundahl

2014-03-03 @ 14:04:04
URL: http://systerkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0