♥ Sommarvärmen

 
 
 
Hej på er alla fina som trots min stora frånvaro kollar in min blogg för att se om jag uppdaterat ♥ Tyvärr har jag varit väldigt dålig på att skriva här och det är inte så jättekonstigt egentligen. Det är så GALET varmt ute att jag knappt vill starta min stackars dator. Den är, och har varit, lite knäpp trots att den inte är så gammal. Hur som helst, jag mår ganska bra trots vädret och dagarna knallar på. Eller flyger iväg. Jag har haft en hel del fotograferingar de senaste veckorna och kommer troligen att bomba bloggen ganska snart :) Håller på att uppdatera hemsidan också och det kommer säkerligen bli finfint! Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Clara

Tack snälla du!

2014-07-30 @ 12:32:36
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Anna Holm

Vacker bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Lundahlfoto

2014-08-04 @ 21:10:06
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0