♥ Ellie och Elissa 1 år!

 
 
 
 
Idag är det ingen vanlig dag - för det är mina småkatters födelsedag! ♥ Nu fyller Ellie och Elissa, tillsammans med sina två bröder Mio och Atlas, alltså 1 år. De föddes genom kejsarsnitt på midsommarafton förra året och jag var så himla nervös hela dagen. Vi var på djurkliniken från att jouren öppnade vid 9 på morgonen tills omkring 17.30 på kvällen. Galet många nervösa timmar och inte hade vi ätit något heller. Men jag kommer aldrig att glömma det ögonblick när jag fick gå in till Inez och se kattungarna för första gången. Det är ett minne för livet ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

svar: Tack detsamma, dina katter är lika söta :D

Svar: Tack!! :)
Lundahlfoto

2014-06-22 @ 16:51:31
URL: http://pinkpiercings.se/
Postat av: Anneli - A'la Foto

GRATTIS fina kissarna!!! Så fina och ståtliga de blivit..särskilt Ellie! Gullekissarna! Ge dem massor av pussar och kramar från mig! <3

Svar: De hälsar och tackar! :D Ja, de är riktigt stora nu! Jag håller med om att Ellie har blivit riktigt ståtlig. Hon har fått världens lejonman! Det ska jag <3
Lundahlfoto

2014-06-23 @ 01:26:06
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: Jo men precis, det händer ju i alla yrken tyvärr...

Nej men usch vad tråkigt! Tips är att ta betalt innan du levererar bilderna, det gör jag :) Mina kunder får ett urval, beställer, betalar och sedan får färdiga bilder utan en stor watermark över bilden. Aldrig haft krångel med betalningar och att folk försöker sno då. Avtal skriver jag med varje kund, dock inte där leveranstiden står men den står på hemsidan samt i mina mail när urval levereras.. Tror folk skulle fortsätta tjata och misstolka osv även om de var med på avtalet. Men kanske värt att testa ändå :)

Svar: Ja... :/ Ja, det har inte varit roligt. Precis, det måste jag göra. Det var helt klart ett nybörjarmisstag från min sida och det har jag lärt mig av. Samtidigt är man för snäll och litar på sina kunder. Ja, det är nog bra att ha med allt sånt i avtalet också :) Även om avtalet blir lite längre då. Samtidigt kan kunderna alltid hämta avtalet och läsa på om de inte kollar hemsidan förstås :)
Lundahlfoto

2014-06-23 @ 13:21:12
URL: http://jonnaerlandsson.se/blog
Postat av: mybeautifulpictures.blogg.se

Suuuuuuuupergulliga kissar!!! Hälsa från mig!! PS. jättglad för att ni kommenterar på min blogg!!!

Svar: Tack!! :)
Lundahlfoto

2014-06-23 @ 19:07:04
URL: http://mybeautifulpictures.blogg.se
Postat av: Clara

Vilka underbara och verkligen jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :) <3
Lundahlfoto

2014-06-26 @ 18:36:55
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Det är så skönt att allting gick så bra med kejsarsnittet :) Dina tjejer är så fina, alla tre :)
Superfina bilder, de är inte så små längre, men söta i alla fall :)

Svar: Ja, usch ja, det var en nervös dag... Hehe, ja det är dem <3 Din prinsessa också! Tack! Hehe, nä de växer så det knakar!
Lundahlfoto

2014-07-03 @ 22:51:19
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0