♥ Mycket på gång!

 
 
Bilden är tagen på Öland, midsommarafton 2014
Det har hänt galet mycket denna vecka och jag vet knappt vart jag ska börja. Men det kanske är smart att börja från början ;) I måndags träffade jag Lizette för första gången. Hon är en fotograf som jag ska vara assistent åt på ett bröllop imorgon. Vi träffades på ett fik, åt god lunch och hade det jättetrevligt ihop. Efter vår träff blev jag motiverad och kände att "jag ska fasiken unna mig ett nytt kamerahus!". Så nu är det beslutet äntligen taget. Har suktat efter Sony a99 (fullformatare) i över ett år men prislappen har varit alldeles för hög. Nu har den dock sjunkit galet mycket så jag tänker klippa till! ♥
 
Hade endast ovanstående saker skett, så hade jag ändå tyckt att det varit en galet bra vecka. Men det kommer mer :) Igår länkade Lizette till en av Emelie Ohlssons workshop-kurser som hon håller i utomlands. Just denna resa gällde 2 dagars workshop i Aten över en helg. Då kommer man få lyssna på föreläsningar av Emelie, samt att hela lördagen kommer att ägnas åt att fotografera ett brudpar från morgon till kväll - i princip! Jag tänkte direkt att det vore något helt galet roligt att få vara med om, och vi bestämde oss för att anmäla oss och se om vi skulle komma med över huvud taget. OCH DET GJORDE VI! :D Det kommer att bli helt otroligt roligt och ett minne för livet! Längtar som tusan! ♥ (Läs mer om kursen här)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad kul. Grattis låter verkligen som en toppen tid för dig. Ha det så kul i Aten och jag ser verkligen fram emot bilderna sedan :D

Svar: Det är det verkligen! :D Det ska jag! Åh, det gör jag också - det ska bli så himla kul!
Lundahlfoto

2014-06-28 @ 10:43:52
URL: http://fames.se/lenasplace
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad roligt att ni ska åka till Aten tillsammans, det blir nog en superhärlig resa :)

Kul att du ska köpa nytt kamerahus också :D

Svar: Ja, det ser jag verkligen fram emot!! :D Ja, det har jag velat länge och det har jag ju sagt till dig också :) Men nu är det verkligen dags!
Lundahlfoto

2014-07-03 @ 23:08:54
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0