♥ Ingen snö, men frost däremot

Än så länge har det inte snöat ordentligt i år, och vädergubbarna menar att de flesta i landet inte får någon snö till jul. Men frost har vi ju haft, i alla fall här uppe i Östergötland. Det är ganska fint och mysigt det också ♥ Men ändå, inte riktigt tillräckligt. Jag kan inte förstå att det är jul nästa vecka, och jag kan heller inte förstå att året är på väg att ta slut.
 
Kanske ännu konstigare, är att jag har arbetat som lärare de senaste 4 veckorna. Och det har jag inte ens bloggat om. Jo, jag fick ju en anställning som vikarie där man åker runt på olika skolor vid behov. Dag 2 på det arbetet gick jag och fick en spontanintervju med rektorn på skolan (där jag vikarierade just den dagen) och så POFF fick jag en visstidsanställning! :) Så jag har arbetat som svensklärare på en gymnasieskola. Det kommer jag att fortsätta med en bit in i januari också!  Men snart får jag jullov ;)

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Så vackert!!

Svar: Tack! :)
Lundahlfoto

2015-12-15 @ 14:10:40
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så vacker bild, superhärlig!
Och så kul att du råkade gå och få ett nytt nytt jobb :P

Svar: Tack Annie! :) Hehe JAA! Galet :)
Lundahlfoto

2015-12-16 @ 18:39:04
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Madelene Englund

Åh så vacker bild

Svar: Tack! :D
Lundahlfoto

2016-01-04 @ 23:29:17
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0