♥ En liten uppdatering

 
Halva augusti har snart gått och jag har knappt hunnit förstå att det är augusti. Det har gått så himla fort de senaste veckorna och jag har alltid haft något att göra. I lördags var jag, mamma, mammas farbror och hans ena dotter ute och åkte i skogarna i Småland. Mammas farbror är intresserad av släktforskning och ville bland annat åka till stugan där hans fyra äldre bröder föddes (första bilden). I den lilla stugan bodde alltså min morfar, hans (då) tre bröder och föräldrar. Mammas farbror själv är yngst i syskonskaran och bodde aldrig där, men trots det betyder platsen väldigt mycket för honom. Vidare åkte vi till Bullerbyn och Katthult - himla roligt! Jag ska lägga upp bättre bilder från vår dag framöver :) ♥

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad roligt att åka och titta på gamla släktställen. Själv var jag i Hälsingland och såg gården där min mormor växt upp och som hennes sida av släkten haft i generationer. :)

2014-08-12 @ 17:32:11
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0