♥ Moa och Adam

 
 
 
I förra veckan träffade jag Moa och Adam för en parfotografering i kvällsljuset. Syftet med fotograferingen var att jag skulle få lite nya bilder till min portfolio och i utbyte fick paret alla bilder. Det var en otroligt fin kväll och kärleken mellan dessa vackra människor gjorde fotograferingen helt magisk! Tiden flög iväg och under de timmar jag gick igenom bilderna kunde jag inte sluta att le ♥ Vad tycker ni om bilderna? :)
 
Fler bilder finns på hemsidan: www.lundahlfoto.se

Kommentarer
Postat av: Lena

Otroligt fina. Du är så sjukt duktig =)

Svar: Tack så mycket Lena! <3
Lundahlfoto

2014-08-03 @ 18:54:25
URL: http://fames.se/lenasplace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0