♥ Vår vid östkusten

 
 
 
Solen tittar fram allt mer om dagarna och det är underbart! ♥ Hemhemma har påskliljorna redan börjat titta upp i landet, och jag känner mig alltmer pepp på att ge mig ut och leta egna vårtecken! Favoriten är snödropparna - de är så fina! Vilket är ditt bästa vårtecken? ♥
 
I går var jag på besök hos min fina kusin, hennes kille och deras son Leon. Han är bara två månader gammal och hur charmig som helst! Vi riggade upp deras vardagsrum och fotograferade mängder med bilder. Det var himla roligt och Leon var en duktig modellbebis ♥ Så nu sitter jag och redigerar för fullt denna härliga söndag! Jag får se om jag eventuellt får visa några bilder vid ett senare tillfälle :)
 

Kommentarer
Postat av: SARA

Fin bild och så kul med vårtecken :)

Svar: Tack! Ja, det är det verkligen :)
Adine Lundahl

2014-02-23 @ 19:52:55
URL: http://saraemilias.for.me
Postat av: Anneli - A'la Foto

Visst är det roligt med vårtecken och snödroppar är så söta! Men väldigt svåra att få fina på bild tycker jag! Men kanske jag lyckas i år...vem vet! :)
Håller tummarna för att du får visa bilder från fotosessionen...ska bli spännande att se!

Kram !

Svar: Ja, verkligen :) jag håller med dig! Vissa saker är omöjliga att få bra på bild. Men skam den som ger sig :D Jag fick visa bilderna och ska lägga upp dem snart tänker jag :)
Adine Lundahl

2014-02-27 @ 03:24:12
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Nathalie Tegelstam

Jätte fin bild :) Ha en bra kväll, kram!

Svar: Tack!! :)
Adine Lundahl

2014-03-04 @ 21:19:38
URL: http://nathalie.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0