♥ Modevisning i stan

 
 
 
 
 
 
Igår kväll var jag fotograf på en modevisning i klädbutiken No. 36 i Linköping. Det var ett annorlunda fotojobb, men framför allt ett mycket roligt sådant! ♥ Anledningen till att jag fick detta jobb var för att en av tjejerna som jobbar där är en gammal studiekamrat, och det var hon som frågade mig om jag ville ställa upp som fotograf. "Självklart!" svarade jag och såg fram emot att få fota något nytt. Jag kom dit ungefär en timme innan start, för att kolla ljus och fota lite "bakom-bilder" när butikspersonalen gjorde i ordning för visningen. Vid klockan 19 var det dags, och kunder droppade in för att kolla in butikens nyheter. Sedan startade modevisningen och modellerna var jätteduktiga! Härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Clara

Så snällt! Tack fina du!

2014-05-15 @ 22:58:52
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt:) Får man se fler bilder sedan?

Svar: Ja, det var det! :D Kanske det, kanske! Får se :)
Adine Lundahl

2014-05-16 @ 14:58:10
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0