♥ De senaste veckorna

 
 
 
Det är över tre veckor sedan jag kom hem från Grekland och över en månad sedan jag bloggade sist. Tiden har gått fort, eller nej det har den inte. För de senaste tre veckorna har jag suttit instängd på min kammare och skrivit två hemtentor. Hemtentor som sakta brutit ner mig. Jag hatar verkligen hemtentor och har mått så dåligt över dessa. Dels att de har varit ansträngande i och med att jag tyckt att de varit svåra, men också för att jag alltid sitter för länge (hela dagar och ibland sent in på natten) vilket leder till att min kropp mår dåligt. Jag har haft dålig blodcirkulation i händer och fötter samt fått ont i nacke och rygg av allt stillasittande. Fysisk aktivitet har gjort ont och varit jobbigt. Men nu är det över och de senaste dagarna har jag varit ute mer och promenerat mer så nu börjar det kännas bättre. Nu får jag peppa mig själv igen, hoppas att tentorna blir godkända och satsa på mitt examensarbete! För det är det jag kommer att jobba med i november :) Hoppas allt är bra med er därute och nu kommer jag förhoppningsvis att komma igång med bloggandet igen!

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Du har varit så otroligt duktig med ditt hemtenteskrivande, jag beundrar verkligen att du orkat. Du är så bra! :D Känn ingen press på bloggandet, blogga bara om du vill och tycker det är kul, du måste inte, tror vi alla tycker om dig ändå, även om det är kul att se dina bilder och dina blogginlägg :P :) Kram!

Svar: Tack Annie, vad glad jag blir av dina ord <3 Och tack för att du är en sådan fin vän som tar med mig ut på promenader - det behöver jag! Kram!
Lundahlfoto

2014-11-07 @ 23:35:30
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Du är värd varenda ord och lite till :) Tack för att du vill följa med mig ut ;) Kram :)

2014-11-07 @ 23:45:24
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Anneli - A'la Foto

Så skönt att det värsta är över och att du nu ger dig tid att må bättre igen! Och glad är jag att Annie tar med dig på promenader! Du vet ju vad du lovade mig! Tänker inte ens fråga om du hållt det för det spelar ingen roll. Det vet du bäst själv men glad är jag ändå att Annie finns för dig! :)

Ta nu hand om dig och ha det så bra du kan! Och du vet att jag finns här om du vill och behöver!

KRAM fina Adine!

Svar: Ja, det är verkligen skönt :) Jag har hållit det mesta som jag lovade dig! I huvudsak hur jag sparar ner bilder ;) Ja, jag behöver någon som drar ut mig då och då - för att själv ta tag i det är jag sämre på.
Tack Anneli! Betyder mycket att du skriver så :) Snart måste vi ses igen och fota dina katter i jultema :D

KRAM!
Lundahlfoto

2014-11-08 @ 02:20:58
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0