♥ En bild från Grekland

 
 
Här får ni äntligen se en bild från Grekland! Detta inlägg har varit ett utkast ett par dagar då jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Bilden är i alla fall på brudbuketten från workshopen jag var på med Emelie Ohlsson. Jag är förvånansvärt nöjd med de bilder jag fick under workshopen, då jag inte alls var nöjd under dagen. Det var en otroligt ovan och märklig situation att fotografera ett brudpar tillsammans med nio andra deltagare, plus Emelie Ohlsson och hennes assisent. Ni kan ju tänka er hur det smattrade med tolv kameror som fotograferar! Vi var dock indelade i två grupper, så mestadels av tiden fotade vi fem i taget, men trots det var det trångt och besvärligt. Nu i efterhand längtar jag mer än någonsin efter att få fota massa egna bröllop! Men än så länge får jag njuta av de bilder jag har. Jag har lagt upp bilder från workshopen på min hemsida för er som vill kika ♥ Jag kommer kanske lägga upp några här också - vi får se ;) www.lundahlfoto.se

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Så vackert :-)

Svar: Åh, tack! :D
Lundahlfoto

2014-11-23 @ 15:32:32
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0