♥ Sista dagen på sommarlovet

Idag är det sista dagen på mitt sommarlov och imorgon är det dags för första dagen på utbildningen till skolfotograf. Utbildningen är två veckor lång och därefter ska jag börja arbeta självständigt! Jag hoppas vi får våra scheman direkt, så man kan få en uppfattning om sitt område. Vad ska jag göra idag då? Jo, troligtvis ta mig ut i solen och njuta av det underbara vädret ♥ Men också fixa lite inför morgondagen och mejla lite kunder. Jag har två bröllop i augusti (15:e och 22:a), så jag måste se till att allt är planerat inför det då det kommer bli tidiga mornar och sena kvällar för mig framöver. Men det blir säkerligen bra :) Hoppas allt är bra med er och att ni har en trevlig helg! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt med fotograferingar :D Vad kul att utbilda sig till skolfotograf :D

Svar: Ja! :D Ja, kanske det haha :)
Lundahlfoto

2015-08-09 @ 14:39:21
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se
Postat av: wildvuxen.blogg.se

Underbara bilder! skolfotograf är nog ett sätt att försörja sig men jag som arbetat inom skola/förskola länge och varit på otaliga fotograferingar undrar om det är så kul? vissa fotografer har sett ut och ha kul och tagit bra foton, men för många har det verkat vara löpande band och oengagerat...

Svar: Tack! :) Ja, det är säkert svårt att vara engagerad varje minut på dagen när man fotar flera hundra elever per dag. Men jag hoppas det blir kul också :)
Lundahlfoto

2015-08-11 @ 19:38:38
URL: http://wildvuxen.blogg.se/
Postat av: Madelene Englund

Så vackra och ljuvliga bilder :-)

Svar: Tusen tack! :)
Lundahlfoto

2015-08-19 @ 21:06:31
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0