♥ Borgholms slottsruin

 
Igår var det ett år sedan jag var på Öland och Borgholms slottsruin. Och vet ni vad? Igår var jag och besökte en annan ruin - nämligen Alvastra klosterruin ♥ Det är nästan så att jag måste planera in vilken ruin jag ska besöka nästa år - alltså 14/7-2017 ;) Jag upptäckte också att jag hade en del oredigerade bilder från Borgholm, så nu sitter jag och ordnar med det. Det är tyvärr lätt att hamna efter med sina egna bilder när man har fullt upp att tänka på sina kunder. Särskilt nu när vi är mitt uppe i bröllopssäsongen! Hoppas allt är bra med er som tittar in på min blogg då och då :) ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Allt är bra med mig :) Toksnygga bilder! :D

Svar: Tack Lena! :D
Lundahlfoto

2016-07-31 @ 14:28:56
URL: http://nouw.com/lenaca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0