♥ Gott nytt år!

 
 
 
God fortsättning på det nya året! ♥ I år (eller förra året) var första gången jag var i Linköping för att fira nyår, och det fungerade bra det med. Min pojkvän och jag har haft en tradition som går ut på att se Sagan om Ringen-filmerna innan och efter tolvslaget. Så det gjorde vi även denna gång! Förra året såg vi 1 timme och 42 minuter in i andra filmen, så där fortsatte vi! Knäppt, jag vet ;)
 
Mitt jullov börjar gå mot sitt slut och det är dags att återigen ta tag i vardagen. Ännu en hemtenta närmar sig, så det är bara att köra på. Men innan dess vill jag gärna höra några nyårslöften! Så har ni några knäppa, återkommande eller nyttiga löften så dela gärna med er! ♥

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Mysigt, jag firade också i Ryd, var på andra sidan fotbollsplanen, till höger om Solhagaskolan i din bild, vid tolvslaget ;)

God fortsättning!


Svar: Jao :) Aha, vad kul! Detsamma :)
Adine Lundahl

2014-01-03 @ 15:47:15
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Anneli - A'la Foto

Var har du dina nyårslöften då? Ja, det är lite en knäpp tradition men jag gillar knäppa traditioner! Vilken fin fyrverkeribild du fick till där i alla filmtittande! :)

I år för första gången, har jag inte avgivit några löften eller hopp som jag brukar göra. I år kör jag på ren vilja och bra medicin! ;)

Kram och god fortsättning! Och VARMT TACK för din fina kommentar inne hos mig! Jag blev så glad och rörd!

PS. Jag har länkat till dig från min blogg. Gissar att du är okej med det men vill ändå berätta ifall du inte sett det! :)

Svar: Att svära mindre och ta bättre hand om mig själv :) Aha, men jag menade inte att nyårslöften är knäppa - utan jag frågade efter om någon har knäppa löften! Typ som att aldrig berätta för någon om man sett ett UFO :P

Aha, okej! Det låter bra, kör på det :D

Detsamma Anneli! Vad kul, för jag menar vart enda ord! <3
Adine Lundahl

2014-01-04 @ 04:36:07
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Anneli - A'la Foto

Jag menade att er tradition med att titta på de där filmerna är lite knäpp men att jag gillar knäppa traditioner! ;)

Svar: Haha, jaha! :D Ja, det håller jag med om :)
Adine Lundahl

2014-01-07 @ 13:15:37
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0