♥ Vinterland

 
 
 
 
 
 
Snön har hittat sin väg tillbaka till vårt avlånga land och förgyller oss återigen med sitt strålande sken ♥ Vad härligt det känns med snön, just för att omgivningen blir lite ljusare. Dessa tre bilder är tagna 2012, men av någon anledning har jag inte visat dem. Så då passar det bra nu! Förhoppningsvis tillåter jag mig att gå ut på en promenad imorgon för att fota lite nya bilder. Det är lätt att stänga in sig när det är hemtenta och inte tillåta "vanliga nöjen" så som promenader och tv-tittande.
 
Nu hoppas jag på att det ska bli fina dagar framöver med en lika blå himmel som det var när bilderna ovan togs :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Jag tänkte väl det! Blev lite avis när du hittat så vacker snö i helgen men när de är tagna 2012 då förstår jag! :O) Visst är det härligt med snön! Fast promenad måste du även när du har hemtenta...till och med mer då tänker jag för frisk luft, rörelse och göra något helt annat får dig att kunna koncentrera dig bättre och göra bättre ifrån dig! Så ut och fotografera nu....eller snart...eller om du varit! Ser oavsett fram emot bilderna! :)

Svar: Haha, nä inte har jag haft bättre snö eller väder hos mig ^^. Jo, det är sant! Det är inte ovanligt att jag mår dåligt av att vara instängd när jag skriver tentor. Jag ska definitivt gå ut! Imorgon förhoppningsvis :D
Adine Lundahl

2014-01-13 @ 14:51:13
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: Julia

Härliga bilder! Blå himmel och vit mark är så fint ^^

Svar: Tack! Ja, verkligen :)
Adine Lundahl

2014-01-13 @ 17:59:16
URL: http://juliabenson.blogg.se
Postat av: Camilla

Sv: Tack så mycket, gulligt av dej!

Wow vilka fina vinterbilder!

Svar: Säger bara som det är ! :) Åh, tack så jättemycket!
Adine Lundahl

2014-01-16 @ 17:18:01
URL: http://camillamelcker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0