♥ My car

Lite gammal, lite rostig och lite smutsig här och där - men det är denna bil jag håller kär ♥ Haha, vad poetiskt det blev! Juli är här - och värmen likaså :) Man kanske ska ta den där gamla skrothögen och upptäcka nya platser?
 
Sambon ringde mig tidigare idag och sa "Ska du inte gå ut? Det är jättefint väder och varmt och skönt!". Jaha, tänkte jag, och tog mig en promenad till affären. Det var skönt att komma ut, absolut, men det var GALET varmt och det blåste ingenting. Så idag blir det ingen tur med bilen kan jag lova ;) Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Det är galet varmt här också, men jag kan gå och bada i alla fall :P

Din bil är bra, jag var med när du tog bilden :P Åk på mer utflykter vettja ;P

2015-07-02 @ 20:12:09
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0